22 Ağustos 2009 Cumartesi

Geçti

22 Ağustos 2009 Cumartesi

"Geçti" dedim kendime.

Sanki hiç acımamış gibi. Hiç olmamış varsaymak için "geçti" diye telkin ettim kendimi. Parmağıma batan kıymık kanatmamış gibi, canımı yaklamamış gibi inkar ettim. Akan kan benim değildi sanki.

Yüreğime bir kıymık battı. Sanki içime akmıyormuş gibi kan, canım acımıyormuş gibi nefes almaya devam ettim. Bitti dedim, geçti hepsi.

Dilime eğlenceli bir şarkı dolayıp sanki güneşliymiş gibi hava yürüdüm yollarda. Islık çalarken attım her adımımı. Bu kez gerçekten yolundaymış gibi herşey yaptım.

Kendini kandırıyorsun dedi bir ses. Bu kadar hayal etmek sana fazla. Bu kadar mutluluğu istemek haksızlık.

Aldırmadan devam ettim şarkıma. Güzel bir gündü. Ölmek için bile güzel...

Yaramı kendim sardım yine. Geçti dedim. Bak öpmedi kimse ama yine de acımıyor. Kimse sarılmadı sana çocukluğundaki gibi ama yine de acımıyor.

Öyle masum sarıldım kendime. Ben şimdi kızarım canını acıtana. Ben şimdi döverim onu deyip sarıldım. Gözyaşlarımı sildim.

Geçti dedim.

Geçti sonra. Bir anda yok oldu bütün acı. Bir anda unuttum herşeyi. Devam ettim oynadığım oyuna. Devam ettim sevmeye. Kalbimdeki kıymığa aldırmadan oksadım yine tüm kalbimle. Her canım acıdığında bir şey yok dedim. Geçti dedim.

Sonra geçti....

2 yorum:

duygu dedi ki...

Geçti deyince geçmez çoğu zaman... kendini kandırsanda,bitti desende bitmez...
hiç anlamassın biter,hiç anlamassın geçer. hiç anlamassın gider...

RainboW dedi ki...

Çoğu zaman yaparım bende, kendimi kandırarak avunmaya çalışırım...

 
karalama defteri © 2008. Design by Pocket