5 Ağustos 2009 Çarşamba

Bir Şehri Tam Kalbinden, Beyninden Vurup Gitmek...

5 Ağustos 2009 Çarşamba
Teoman'ın Yağmur şarkısında geçer.. "Bir şehri tam kalbinden, beyninden vurup gitmek var aklımda" diye.. bu konudaki genel düşüncem insan sevdiği şehirden giderken onu kalbinden, beyninden vurmak ister.. hani "olm seni ne kadar seversem seveyim sonunda gidiyorum.. sen de burda kendine yan" tadında hissetmişimdir hep bu şarkıyı.. ama şimdi şartlar değişti sanırsam.. nefret ettiğim hatta kendi kendime bir daha gelmemeye söz verdiğim şehire (bkz: Ankara) askerlik nedeniyle gelmiş bulunmaktayım.. hayat sanki benimle dalga geçiyordu.. istemeye istemeye gelmiş olsam da bir sürü güzel günü burada geçirdim.. şaşırtıcı biçimde alışmaya bile başladım bu şehre.. ama evet gidiyorum.. sonunda gitme zamanı geldi.. Ankara'yı beyninden kalbinden vurarak gidiyorum.. üstelik özlediğim, hasret kaldığım şehrime dönüyorum.. "Bekle Beni İstanbul"

Hiç yorum yok:

 
karalama defteri © 2008. Design by Pocket