4 Mart 2009 Çarşamba

aşık olmanın bünyede yaptığı paranormal titreşimler

4 Mart 2009 Çarşamba
biliyorum manasız bi başlangıç oldu. "aslında gerçek bi manasızlığın içinde yaşamıyor muyuz gönül dostları?" minvalinde de devam edebilirdim, ama etmicem.

insan denen varlık bi tuhaf. normal olmaya ne kadar çalışırsa, öte uca o kadar yakınlaşıyor. misal ben. korkarım ömrümün hatırı sayılır bi miktarını normal olmaya çalışırken geçirdim. gerçi bi yerde okumuştum: "normal olmaya çalışma, sen sadece makul ol, yeter." diyordu. ki zaten, makul olmak başlı başına zor bi uğraş.

neyse. ben böyle manasız saçmalamalarıma devam ederken, ki sözlükte nedense bi sevgi pıtırcığı halet-i ruhiyesinde yazmamdan mütevekkil, arada kendimi aşık sanıyorum. ki değilim. esasen 17 yaşımdan beri aşık olmamışım. zaten, bence o zaman da birdenbire aşık olmamıştım.

-----------------fılaşbek--------------------

ilk defa nasıl aşık olduğumu hatırlamıyorum ben mesela. hatırlar mıyım peki? sanmam...

ama ikinci kez aşık oluşumu çok net hatırlıyorum. sevgili kahvaltıda bi şiler anlatıyordu, ona eminim. ve fakat bunca yıl sonra ne anlattığıyla ilgili pek belirgin bi bilgi yok hafızamda. ha o zaman var mıydı diye soracak olursanız, korkarım o zaman da yoktu, zira ben sadece onun yüzüne bakıyordum. ne güzel dudakları kıvrılıyor, gözleri nasıl da gülüyor, nasıl da hararetli anlatıyordu! sinirlendiğinde alnında beliren o damar, o inat damar, bir görünüp bir kaybolurken, ben çoktaaaaan onun okyanusunda erimiş minik bi tuz parçasıydım. öyle bakıyordum. dinlemediğimi fark etmiş olacak ki, sordu:

- sen neden öyle bi tuhaf bakıyorsun bana?:)
+ hiç. dalmışım...
- dinlemedin di mi beni?:/
+ hmm... aslında hayır. ama sana şunu söyleyebilirim: galiba aşık oldum.
- hı?! nasıl yani? kime? ne? nasıl? ne zaman?:S
+ şimdi, şu anda, şurda ve sana. ilk defa ne zaman aşık olduğumu bilmiyorum ama, ikinci kez aşık oluşum şu an, onu biliyorum.
- ...sen delisin. kesinlikle eminim artık bundan.
+ alışsan iyi olur, sana aşık bi deliyim.
- ...
+ e devam etsene?
- ne anlatıyordum ki ben?
+ ben de seni seviyorum bebek. çayları tazeleyeyim mi?... ayrıca sırıtma o kadar, ağzın kulaklarına vardı...:)

-----------------fılaşbek--------------------

aşk böyle bi şeydi işte. aynı adama dört kez aşık olunca insan, sonra aşık olmak için acele etse de, istese de, galiba eşik şiddeti çok yükseliyor ve belki de acı gibi diğer şeyleri de hissetmez oluyor.

aşık mı oldun canım? bekle, geçer.

Hiç yorum yok:

 
karalama defteri © 2008. Design by Pocket