18 Ocak 2009 Pazar

Ehl-i Keyf Bir Haftasonu

18 Ocak 2009 Pazar


Uzun zamandır istediğim ve sözünü verdiğim bir şeyi nihayet geçen hafta gerçekleştirdim ve Hayalhane'ye Ehl-i Keyf'i izlemeye gittim. Gittin de ne oldu diyenler için söylüyorum; çok eğlendim.
Mahşer-i Cümbüş'ü artık tanımayan yok sanırım. Bu kadar uzun süre, bu kadar keyifli bir doğaçlamayı ortaya koyacak başka kimse yoktur diye düşünüyordum. Ama yanılmışım. Öğrencileri de kendi gibi çıktı bu grubum. İşte onlardan biri Ehl-i Keyf.
Ne yalan söyleyeyim sadece içerisinde arkadaşım olduğu için gittim. Hep farklı hissetmişimdir arkadaşlarımı sahnede seyrederken. Tarif edilemez bir gurur kaplar içimi. Tek bir insan için gittim. Ama grubun bütün üyeleri, her gelene sanki arkadaşlarıymış gibi davranıyor. Öyle sıcakmış ki Hayalhane.
Bir şekilde ertelemeler, zamansızlık, geç kalma pişmanlık yarattı bende. Şimdi İstanbul'a gitmenin arefesinde fırsat buldukça Hayalhane'de alacağım soluğu gibi görünüyor.
Tabi bir de izlenmesi gereken bir grup daha var ki onlar da hızlı adımlarla yürüyorlar. Sürçü Lisan'a da sözüm olsun gitmek.

Ayrıca merak edip gitmek isteyenler için bir de reklam yapalım.

http://www.ehlikeyftiyatro.com
http://www.surculisan.com

Hiç yorum yok:

 
karalama defteri © 2008. Design by Pocket