1 Ocak 2009 Perşembe

2009 nedir, ne değildir?

1 Ocak 2009 Perşembe
tek sayıdır. 2009 deyince asalmış gibi dursa da, gayet de asal olmayan, iyi bi sayıdır. ne dedim ben şimdi? demicem canlar, az sakin.

2009'u açarsak içinde bir adet 41, iki adet de 7 çarpanı olduğunu görürüz. 41 x 49 da denebilir yani. e 49 zaten 7 nin karesi, ki 7 iyi bi sayıdır. tektir, asaldır, falan filan.

ne saçmalıyo bu demeyin şimdi bana, benim takıntım var kardeşim. asal sayıları seviyorum. ama asal çarpanları böyle şık olan sayıları daha bi seviyorum. şimdi mesela bana o baştaki 2, iki gibi görünmüyo da şey gibi duruyo, dizlerinin üstüne oturmuş , şık bi poz vermiş, mazbut bi hanımefendi. az dekoltesi de var ama, hoş bi iman tahtası, görüyorum ben. o "0"lar, sıfır yani, iki tane cüsseli adam. benziyorlar birbirlerine ama, zaten fon için oraya konmuşlar. gerçi onlar da bi nevi tamamlayıcı unsur. yakışıklı değil ama çekici gibi. aman öyle işte. 9 ise, şuh bi kadın. valla bak, benim gözlerim öyle görüyor. ama 2 gibi değil o. gayet ayakta, sol bacağını sanki :"hayır yaklaşamazsın daha fazla" der gibi öne çıkarmış ama, çapkınca da göz süzüyor, bi nevi istemem yan cebime koy, davası.

şimdi tekrar bakın 2009'a. görmediniz mi?

cık cık cık. yo dostum yo, bi yıldan çok daha fazlasını kaybettin şu anda sen.

(bkz: sevgili, yoköyle: hafızamdan süzülenler)(2008, akademik)
(bkz: sevgili, yoköyle: saçmalama limiti aşıldığında)(2009, tez önerisi)

ilk yazıyı sözlükten aparttım ama, idare ediverin.:)

mutlu yıllarımız olsun. artalım, eksilmeyelim; taşalım, dökülmeyelim! işalla subaneke işallaa yarebbim işalla dinimiz amin!

eheheh.

Hiç yorum yok:

 
karalama defteri © 2008. Design by Pocket