2 Ocak 2009 Cuma

Bir Bakışın Yetti Canım...

2 Ocak 2009 Cuma
Nasıl güzel bi şarkıdır yahu bu... Vallahi. İnsan gidiyor öööööööyle bi yerlere... Kafam Bi milyon oluyor, hafiften uçmaya başlıyorum. Fena da iş değil bu. Üstelik kimyasal olmadan.

Bir bakışın yetsin unutturmaya, her şeyi...


Eğer MediaPlayer'ın bi tanrısı varsa, şafıl seçeneğiyle vahiy de gönderdiğine inanmak lazım. Az önce öyle oldu çünkü. N'olur öyle olsun, n'olur.

Belki yarın varolmıycam. Var olduğum süre içinde bana bunarı yaşattığın için teşekkürler. MediaPlayer'ı seviyorum.

(Sona doğru cozuttum farkındayım ama vahiysel şeyleri düzenlemek zor, öyle geldi idare ediverin. Turkuaz Patlıcan hafiften oynaklaştırdı duygusal stabilitemi. Öpüyorum MP, lav yu hani!:))

Hiç yorum yok:

 
karalama defteri © 2008. Design by Pocket