11 Haziran 2009 Perşembe

Timmy

11 Haziran 2009 Perşembe

Mahalleden başladık mahalleden devam edelim.Lakaplar serisine ayrı bir parantezde devam edecem ama burada "Timmy" için özel bir başlık açmak istedim.

Efendim Huzeyfe yani asıl bilinen adıyla Timmy, 6 çocuklu bir ailenin en küçüğü.Aile bir hayli fakir ve malesef aile planlamasından bi haber.Esas sorun da bu zaten.Herneyse bunlar umarsızca yaptıkları 5 çocuktan sonra 6ıncı olanın dünyaya merhaba demesi için pek bir zaman geçmiyor.Huzeyfe doğuyor ama sorunlarla.Ayağı sakat Huzeyfe'nin, topallıyor.Bu da yetmezmiş gibi zeka sorunları var ve daha da mühimi çocuk konuşamıyor.Sadece sesli harf çıkarabiliyor.Gel zaman git zaman çocuk büyüyor ve bu saydığım sorunlar açığa çıkıyor.

Çok uzattım farkındayım,onu neden Timmy diyerek çağırdığımızı yazarak toparlayayım.South Park'ta bir karakter var Timmy adında.Sadece Timmy diyebilen ve ayakları sakat olan bir karakter bu.Günlerden bir gün bir arkadaşımız Huzeyfe'deki benzer özellikleri görüyor ve ona Timmy diyor.O gün bu gün bütün herkes çocuğa Timmy diyor.Durum öyle bir hal alıyor ki,çocuğun gerçek adını bilmeyip Timmy diyenler bile çıkıyor.Zaten Timmy dediğimizde bakıyor çocukcağız.

Şu aralar 6 yaşında olan Hüzeyfe'yi tüm mahalle çok sevmekte.Ailesine de herkes yardım eder ama onun bu sağlık problemlerini çözmek için daha fazlası gerekiyor.Bi ara düşünüp doktora götürdüğümüzde yolun bir hayli uzun olduğunu öğrenmiş ve geri adım atmak zorunda kalmıştık...

Hiç yorum yok:

 
karalama defteri © 2008. Design by Pocket