23 Şubat 2009 Pazartesi

pot kırmada üstad olmak...

23 Şubat 2009 Pazartesi
Efem, selamlar, saygılar, sevgiler evvela...(bu üç nokta önemli)

İstanbul yorgunluğu üzerimdeyken ve belki de koca bi haftayı bununla geçireceğime emin olaraktan aldım elime klavyeyi. Asla şikayetçi de değilim. Bir haftasonuu zirvelere adayarak ve de süper kafa dağıtarak kullandım, mutluyum.

Benden önce ayarım gelmiş, o da hoş olmuş bittabi. Sevdim mi, sevdim. Kamera, ıslak hamburger ve daha niceleri benim NŞA'daki halimle rahaaaaaaaat rahat kırabildiğim potlar olduğundan(daha beterlerini de yaptım), artık beni çok fazla sarsmıyor. Şaşkoloz kelimesinin günlük hayattaki tanımı olduğumdan(şaşkoloz için: (bkz: şaşkını daha sevimli hale getirmek)), çok da fazla for sarfetmeme gerek olmuyor. Neyse bu kısa tanımlamayı es geçip, teşekkürlerimi sıralayayım:

gregory, asil bi ruh, zengin bi markiz, eş durumundan soylu olmamdan mütevellit karşınızda afili bi reverans yapıyorum efenim. saygılar.
acemiyazar, ya ben neyse bi şi demiyorum. varlığını seviyorum. senin beni uyandırmanı da...
likeaprayer, gülmeni seviyorum ben. gülümse sen...
lurgee, çok "kılas" adam. hakikaten. her ne kadar saçların çimadamlara benzetse de seni, ot kafalı olduğunu asla düşünmedim. şaanesin!:)
enough, yemeklerinizden yiyebilecek şanslı güruh arasında olmayı ümit ediyorum efenim. bi reverans da sizin için.
selc, iyi ki tanımışım seni! iyi ki varsın, iyi ki bizimlesin! bütün kırmızı rujlar sana feda olsun!:)


ve bizlere eşlik eden tüm yazar arkadaşlarımıza teşekkürü borç bilirim. asosyalin önde gideni, bayrak taşıyanı olmama rağmen, bu kadar eğlenebilmemi sizlere borçluyum.

teşekkür ederim.

saygılarımla...

Hiç yorum yok:

 
karalama defteri © 2008. Design by Pocket